7 Aralık 2015 Pazartesi

Yine, Yeni, Yeniden..

Blogumdaki tüm yazıları sildim. Bunun nedeni olarak hem buradaki yazıları beğenmiyor olmam hem misyonunu tamamlamış olması hem de yenilik getirmek istiyor oluşum. Bundan sonra Tuna Yüksel blog sitesinde hikayelerin yanı sıra farklı farklı şeyler hakkında yazılar yazmak istiyorum. Eğer vaktim olursa, yine sıkılıp vazgeçmezsem böyle olacak.

Yenilik iyidir, yenilenmek iyidir. Çoğu şeyi düzeltip devam etmek yerine, en baştan başlama isteğime engel olamıyorum. Olsun 0'dan başlamak iyidir.

Vaktini ayırıp benim bu site için yazdığım yazıları okuyan herkese şimdiden teşekkür ederim. Siz bu cümleleri okumasaydınız, bu cümleler daha anlamsız olurdu. Bu cümleler eğer birer anlamlı cümleler olacaksa sizin okumanız sayesinde olacak. Belki iyi yazamıyorum ama iyi yazamamayı iyi yapıyorum. Siz de buna destek olarak, beni çok mutlu ediyorsunuz, var olun.

Yazacak, anlatacak çok şeyim var. Umarım bu kez kendi blog adresimi iyi kullanabilir ve burayı fazla ihmal etmezlik yapmam. Yazılarımda görüşmek üzere, eyvallah!

1 yorum:

  1. Yaşamazdık biz,
    Ölmüştük.
    Anılarda yaşayıp,
    Hayallerde uyurduk geceleri.
    Denizleri öpüp,
    Gökyüzüne sarılırdık.
    Geceydik biz,
    Hayat ise gündüz.
    Güneşi beklerken
    Ölmüştük biz!

    YanıtlaSil