19 Şubat 2018 Pazartesi

Odamdan notlar #2

sen de sporcusun. bilirsin. 
Yetenekli ama zeki olmayan futbolcular vardır. Yetenekleriyle rakibi çalım atabilir, güzel şutlar çekip, iyi paslar verebilirler. Ama futbol zekaları olmadığı için tercihleri kötüdür. Pas verilecek yerde şut çekip, şut çekilecek yerde de pas verirler. İşte güzel kadınlar da böyledir, tercihleri hep kötüdür. Nerede sevilmeyecek adam var, onu severler. Sonuçta biri yeteneklerini diğeri güzelliğini heba eder her seferinde.

Sonsuzluk diye bir şey yoktur sevgilim. 
Hayat devam ettiği sürece, hiçbir şey sonsuza dek sürmez, her şey biter, her şey sona erer. Çünkü insanın, sonsuzluk denen bu kavramı anlayabilmesi mümkün değildir. Zaten bu yüzden de sonsuzluk, dinlerin insana ölümden sonra vaat ettiği bir şeydir.

İLTİFAT
Bir kadına iltifat etmek, ona teslim olmaktır. Güzel bir kadına teslim olmak, ona karşı yenilmektir. Tüm güzel kadınlar, kendilerine yapılan tüm iltifatlara her seferinde aynı dilden cevap verirler: "ilgisizce."

BENİ GÖR 
21. yüzyılın insanı yaptığı her şeyi "beni gör" diyemediği için yapıyor. Paylaşılan tüm o fotoğraflar, hikayeler aslında bunu diyemediğimiz için.

I LOVE YOU
Ortaokulda İngilizce öğretmenime aşık oldum. Evliydi, mutluydu ve çocukları vardı ama yine de aşıktım. Bir gün cesaretimi topladım ve "hocam" dedim, "ay lav yu." Bana bakıp gülümsedi ve "tenk yu" dedi.  O günden bu yana sevdiğimi düşündüğüm herkese"seni seviyorum" dedim, onlar da her seferinde bana teşekkür ettiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder