13 Ocak 2018 Cumartesi

Odamdan notlar #1

KOYU ANTOLOJİ 
Teoman'ın yeni albümü dinledim, çok beğendim. İntihara meyilli olduğum gecelerde, dinleyeceğim bir albüm olmuş. Neticede herkesin ölmeden önce dinlemek isteyeceği bir şarkı vardır.

Ne şarkılar yapmış zamanında, ne sözler yazmış. O şarkılarını dinlerken, aklıma geldi. Keşke; onun eski şarkılarını bir başka şekilde yeniden söylemesi gibi, ben de aynı hatalarımı bir başka şekilde yeniden yapabilsem.

GÜZEL KADINLAR 
Dünyada güzel kadınların olması iyidir. İnsana yaşamak için sebepsizce bir neden verir. Güzel kadınların, güzel olduklarının farkında olması da iyidir. İnsana ne kadar çirkin olduğunu hatırlatırlar. Çirkin olduğunu hatırlamak da iyidir. Neticede, insan neden sevilmediğinin farkına varır.

HAYATIN ANLAMSIZLIĞI
Dünya üzerindeki her şey ve herkes, elbet bir gün anıya dönüşmüş olacak. Eninde sonunda koca bir fragmana dönüşeceğini bildiğin yeni filmlere ne gerek var o zaman?

SENİ SEVİYORUM 
Söylemek isteyip söyleyemediğim seni seviyorum'lar, söylememem gerekip söylediğim seni seviyorum'lara dönüştü.

KOŞAN AT 
Kaybetmeye koşan atlar da yorulur ve kazanan atı da acı çekmesin diye öldürürler.

GÜÇLÜLERİN ORTAK KADERİ
Tanrı'ya seslendim ama duymadı. Çok güzel bir kadına yazdım ama cevap vermedi. Dün bir çalışan, patronundan azar yedi. Bugün, bir adam geçinemediği için meclisin önünde kendisini yaktı. İşte hep bu hep böyledir. Ezilenleri bilmek için, güçlüleri tanımak gerekir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder